Oblikovanje komunikacijske kampanje – Vrnimo živl’e’je v Vele’je
„/…/ Za nami so tedni, polni preizkušenj in različnih skrbi. Pandemija koronavirusne bolezni je za nekaj časa popolnoma ohromila gospodarstvo in zelo spremenila naš vsakdan. /…/ Spoštovane občane in občani, ohranite optimizem in verjemite, da so pred nami svetlejši časi. Vsi ste izjemno pomemben del naše lokalne skupnosti. Mi vsi smo Velenje. Verjamem, da bomo skupaj zmogli premagati tudi to preizkušnjo in da bomo v Velenje kmalu vrnili življenje. Zagotovo pa tudi v prihodnje ostajamo mesto, ki ima srce! In tu smo za vas. Vedno!“ — Bojan Kontič, župan Mestne občine Velenje
Vizualno podobe kampanje Vrnimo živl’e’je v Vele’je – s katero MO Velenje pomaga ‚oživljati‘ Velenje po epidemiji koronavirusne bolezni – je oblikovana z označevalci/atributi Velenja: rumeni in zeleni barvi, sončnicah in srcu, ki sestavljajo koncept velenjskosti, življenja, solidarnosti in veselja. Dodana je abstraktna, neformalna linijska veduta mesta, kolorirana z gradientom rumene do zelene, ki prikazuje hitro vrnitev življenja v mesto.
Tip // Vizualne identitete, Oglaševanje