Oblikovanje brošure ‚Velenje za mlade‘
„/.../ Želim, da tudi mladi različnih starosti spoznate, da VELENJE JE MESTO ZA MLADE. Mesto, kjer se trudimo, da ustvarjamo čim boljše pogoje za vaše izobraževanje, rast, usposabljanje, šport, delo, kulturo, življenje in preživljanje prostega časa. Velenje je bilo izbrano med top 100 EU podnebno nevtralnih pametnih mest, ki bodo delovala kot eksperimentalna, inovacijska središča. /.../ Prepričan sem, da vam ponuja dovolj. In obljubljam, da bomo dobro poskrbeli za mlade Velenjčanke in Velenjčane.“
— Peter Dermol. župan MOV
Pristop k oblikovanju brošure za mlade naj bo intuitiven, neformalen, tudi pragmatičen. Poudarek je na ekspresivnem izrazu oblikovalca ter neposredni predstavitvi informacije. Črka je pogosto razumljena kot povsem utilitarna prvina v grafičnem oblikovanju, vendar ni nikoli povsem nevtralen element. Kot prenaša verbalno informacijo, prav tako posreduje emocionalni ton ter asociacije. Zato je uporabljen dinamičen preplet tipografskih elementov s fotografijami mladih, ki jih tako uspešno vabimo k branju vsebine.
— Marko Marinšek, oblikovalec
Tip // Vizualne identitete, Publikacije