Predlogi oblikovnih rešitev vizualne podobe Sola – zeliščni čaj.
Za natečaj kreativnega komuniciranja FreeŠn, smo oblikovali vizualno podobo ob uvajanjunovega izdelka Sola – zeliščni čaj.
Osnovni vizualni element tržnega komuniciranja je risba plastenke, kjer s petimi barvnimi površinami nakazuje na pet različnih zelišč, uporabljenih v pijači. Rumena in zelena, ki prevladujeta na vizualu, močno vplivata na občutke in pričakovanja potrošnika in ga prepričata v osvežilen okus naravne mešanice petih zelišč, ki predstavljajo inovativen okus v kategoriji ledenih čajev. Da gre za naravne, zdrave sestavine, kažejo ročno poslikane podlage, ki delujejo organsko in s teksturo nakazujejo na narativnost uporabljenega. Plastenka se na petih delih lomi, premika, kar vizualno podkrepi izjavo „OKUS, KI PREMAKNE”.
Tip // Vizualne identitete, Oglaševanje, Ilustracije