Predlogi prenove vizualne identitete Slovenskega etnografskega muzeja.
SEM je osrednji slovenski etnološki muzej. Nastal je leta 1923 z ločitvijo od Narodnega muzeja. Kot osrednji etnološki muzej s slovenskimi in zunajevropskimi zbirkami s področja materialne, socialne in duhovne kulture skrbi za njihovo ohranjanje, preučevanje, spoznavanje in razumevanje.
Znak – simbol in logotip
Arhaična podoba obstoječega znaka ne temelji na poslanstvu modernega in sodobnega muzeja, v kakršnega se je SEM v zadnjil letih razvil. Zato smo oblikovali predloge nove, izvirne, likovno čiste in semantično korektne vizualne identitete. V svetu znakov in napredka, ki mu pripadamo, pa bo vedno bolj veljalo, da so najbolj opazni znaki tisti, ki komunicirajo hitro in učinkovito. In – po našem mnenju – vedno s sporočilom. Zato je bila logična vsebinska in vizualna posledica ohranitev simbola ‚trutamore‘ ali rozete – šestlistnatega znamenja, ki je star ljudski simbol in ponazarja sonce. Zato je pogosto prisoten tudi na hlevskih vratih za varovanje živine. Kot amulet proti nevarnostim je vrezan na tramovih kmečkih hiš. Da je simbol postal razlikovalen smo ga izrisali z neformalno ročno linijo in ga pokazali samo polovico. To je element presenečenja, ki tvori vizualni akcent. Prav tako so poudarki na redundanci črk – le te stojijo na na robu črnih kvadratov, ki tvorijo z repeticijo tvorijo ritem in s tem vnašajo dinamiko. A celoten akronim SEM nikakor noče biti uokvirjen v črnih kvadratih ampak se nadaljuje in komunicira po prostoru. Konsistentnost dizajna je pogojena s pravilnim usklajevanjem vseh elementov, s pravilnim definiranjem elementov v akcente, ki vodijo bralca po likovni formi tako, kot to želimo. Pri gradnji smo si zato pomagali s konstrukcijskimi mrežami, ki so nevidne in tako smo zasnovali novo, zapomnljivo likovno govorico ki bo lahko pravilno komunicirala z javnostmi..
Tip // Znaki in logotipi, Vizualne identitete