Oblikovanje embalaže za pralineje ‚Popolnost‘.
Z barvnim akcentom – rdečo – želimo močno, aktivno in energično. Rdeča je aktivna. Že Kandinski je ugotovil, da žari sama v sebi. Ustvarja vtis koncentričnega gibanja. Zato z rdečo vabimo in pokažemo. S silnicami v prostoru, ki se zlivajo z mrežo konstrukcije svete geometrije, z amorfno podobo rjavega posladka in slogana – ki najdeta mesto tam, kjer se nadaljuje prikaz božanskega razmerja – opišemo optimizem. Z zlatimi trikotniki in razmerjem med rdečo in črno pa govorimo o pomenu razmerja vrhunskega (božanskega) dizajna, ki ga Gorenje Group vključuje v proces nastajanja izdelkov. S staro simboliko popolnosti – pentagramom, ki se vedno pojavlja kot pozitiven simbol tudi v slovenski ljudski kulturi – pa govorimo o skoraj popolnosti, ki je pogoj za uspeh. Sprožimo analitičen odziv in pričnemo diskurz o metaforah, analogijah, popolnosti, uspehu ...
Tip // Embalaže