![](https://ma-ma.si/wp-content/uploads/2009/01/gorenje_letno_porocilo_3.jpg)
![](https://ma-ma.si/wp-content/uploads/2009/01/gorenje_letno_porocilo_1.jpg)
![](https://ma-ma.si/wp-content/uploads/2009/01/gorenje_letno_porocilo_4.jpg)
![](https://ma-ma.si/wp-content/uploads/2009/01/gorenje_letno_porocilo_naslovna.jpg)
Oblikovanje Letnega poročila – Gorenje 2008.
„V Skupini Gorenje v inovacijskem procesu namenjamo oblikovanju veliko pozornosti – v njem se odražata identiteta blagovne znamke ter tradicija, hkrati pa uporabljamo oblikovanje kot orodje, ki omogoča vključevanje končnega uporabnika in vpeljavo novih tehnologij.“ Je v izjavi o pomenu dizajna povedal predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac, ko je podjetje šele začelo sistematično uvajati proces dizajn managementa kot vodilnega koncepta. Zato smo že takrat oblikovali njihovo poslovno poročilo s prepletom risbe, ki nakazuje dizajnersko razmišljanje in fotografije inovativno načrtovanih produktov.
Tip // Publikacije