Oblikovanje knjige ‚Stebri slovenskega gospodarstva‘ – Podjetniške družine na Slovenskem do 2. svetovne vojne.
V letu, ko bi dopolnil 70 let, smo za založbo Alma Mater Europaea – Institutum Studiorum Humanitatis, oblikovali knjigo avtorja Draga Medveda STEBRI SLOVENSKEGA GOSPODARSTVA s podnaslovom Podjetniške družine na Slovenskem do 2. svetovne vojne.„/.../ Drago Medved je posvetil več let svojega dela občutljivemu vprašanju slovenskih podjetniških družin, tudi tistim, ki so bile več desetletij zamolčane, ter v svojem preučevanju poudaril moralne vrline in tradicijo slovenskih gospodarstvenikov. Ti so predstavljali skozi stoletja steber slovenskega gospodarstva in omogočili razvoj slovenske kulture ter slovenske politične državotvorne misli. Preučeval je zlasti podjetniške družine, ki so v slovenski gospodarski zgodovini postavili trdne stebre nacionalne identitete. /.../ “ — Prof. dr. Ludvik Toplak
Doseči, da oblika izraža in upošteva vsebino knjige je bil pravi izziv – izdelati nekaj svežega, privlačnega in sodobnega, s poklonom do dejanj preteklosti, ki pa ni samo zapis o uspešnih posameznikih v slovenski družbi, ampak je nekakšno vizualno potovanje po grafičnih zapisih, ki smo jim posvetili posebno pozornost tudi pri uporabi tipnih elementov, kot sta izbor materiala in grafična dodelava. Črka ni več nevtralen element, ki prenaša informacijo, ampak posreduje tudi emocionalni ton in postane podoba lastne vsebine. Tako je raznovrstno arhivsko gradivo grafično poenoteno s tipografskimi kompozicijami elegantne romantične črkovne vrste bodoni, ki deluje vzvišeno ter barvnimi poudarki, ki ujamejo in ustavijo pogled ter misli bralca.Tip // Publikacije