![](https://ma-ma.si/wp-content/uploads/2016/01/kis_etiketa_profruit_200x80_screen.jpg)
![](https://ma-ma.si/wp-content/uploads/2016/01/sok_pomaranca_etiketa_profruit_220x90_screen.jpg)
![](https://ma-ma.si/wp-content/uploads/2016/01/profruit_olje_60x140_press.jpg)
![](https://ma-ma.si/wp-content/uploads/2016/01/profruit_etikete-mockup4.jpg)
![](https://ma-ma.si/wp-content/uploads/2016/01/profruit_etikete-mockup3.jpg)
![](https://ma-ma.si/wp-content/uploads/2016/01/profruit_etikete-mockup2.jpg)
![](https://ma-ma.si/wp-content/uploads/2016/01/etikete_profruit_2.jpg)
![](https://ma-ma.si/wp-content/uploads/2016/01/etikete_profruit_1.jpg)
![](https://ma-ma.si/wp-content/uploads/2016/01/risbe_profruit3.jpg)
Oblikovanje etiket za 100% BIO izdelke in izdelke s 100% sadnim deležem.
Za etikete izdelkov Profruit smo izbrali risbo, za katero želimo, da na trgovski polici deluje razločevalno in vizualno močnejše od upodobitev s fotografijo. S tušem upodobljene aronija, konoplja, lan, jabolko, pomaranča ... delujejo zelo čisto, skoraj ‚zdravilno‘ z očitnimi sledovi amorfnih oblik ki poudarjajo, da je vsebina narava. Kompozicija je asimetrična. Deluje sodobno in ima ritem, ki se začenja vedno z branjem napisa, imena, ki je največji in tudi bel. Napis – ime izdelka – stoji vertikalno, kot stoji pokončen človek, dinamičen, poln energije. Uporabljena je postmodernistična črkovna vrsta Meta. Črke nosijo v sebi veliko mehkobe in organskih potez. Uporaba majuskul pa še komunikacijo o zavedanju osnovnega in naravnega.
Tip // Embalaže