Oblikovanje prazničnih darilnih vrečk Gorenje Group.
Ena izmed podarjenih vrednot, ki zagovarja Gorenje je spoštovanje. Iz spoštovanja pa ob koncu leta svojim poslovnim partnerjem podarijo poslovno darilo, zahvalo in nasmeh. Za to priložnost smo oblikovali darilne vrečke. Na eni strani podoba s tipografskimi rešitvami, ki poudarjajo mrežno postavitev in sporočajo informacije znamki gorenje, na drugi pa označevalec sestavljen iz pik, ki sporoča praznični koncept obdarovanja. Pogled gledalca na strani z lingvističnim sporočilom, vabimo v smeri urinega kazalca. In tako enkrat, dvakrat ... S svetlostnim valerjem kompozicije v srednjem duru, ki deluje močno in udarno. Vabimo tudi s silnicami v prostoru, namernim kršenjem mrežnih postavitev in asimetričnimi postavitvami, ki so za formo ustvarjeno po kanonih modernizma skoraj obvezne. In delujejo sodobno in urbano. Korporativna črkovna vrsta, pa nas brez čustev, ki bi jih nosila s sabo in s pridihom kulta objektivnosti vodi po formi, sestavljeni iz velikih točk. Pomembna je vsebina. Na drugi strani pa se črka umakne piki, ki kot praprvina sestavlja formo, katerega del so za spretnega opazovalca tudi usta, oči in rdeča lica. Tistega, ki nam nekaj podarja?
Na 7. Brumnovem bienalu vidnih sporočil leta 2015 je oblikovalec Marko Marinšek med finalisti razstavljal modele vrečk v Narodni galeriji.
Tip // Embalaže