Oblikovanje celostne grafične podobe Arosa Mobilia.
Arosa Mobilia je mednarodna skupina strokovnjakov, katerih glavna strast je ustvarjati edinstveno harmonijo detajlov, elegance in značajske kuhinje ter kopalnice za vsakega uporabnika.
V geometrijskem simbolu smo prepletli denotativni pomen, kjer zagledas črko A in konotacijo na kos pohištva, mize ali kuhinjskega otoka. Pri tipografski razlagi pa smo svetovali takole: „Osnovna črkovna vrsta oz. primaren črkopis celostne grafične podobe je ‚sanserifna‘ črkovna vrsta PF Handbook Pro. To je modernistična črkovna vrsta z racionalistično osjo z močnim karakterjem koncepta sodobnega in subtilnimi sledovi ročne pisave (zožitve linij črk na krivuljah ...). Zato nIma klasične ‚italike‘ ampak ima ‚oblique‘. Zato ta rez uporabljamo kadar je to res potrebno. Uporablja se v vseh osnovnih tiskovinah podjetja in povsod, kjer črkovna vrsta izkazuje celostno grafično podobo podjetja. Napis – sestavni del znaka – je kombinacija dveh različnih rezov. AROSA – krepki in MOBILIA – svetli zapisanega z majuskulami. Njihova uporaba je priporočljiva tudi za pisanje naslove, podnaslove ... Črkovna družina PF HANDBOOK ima zelo visoko x višino, višino majhnih črk in malih kapitelk, zato je dobro berljiva, tudi kadar uporabljamo manjše črke (npr. 7, 8, 9 pt ...).
Določili smo tudi sekundarno črkovno vrsto, prav tako z racionalistično osjo, ki je zaradi svoje geometričnosti primerna za kombiniranje. Uporablja se kot del celostne grafične podobe, vendar ne kot nosilec celostne grafične podobe.
To je ‚serifna‘ Bodoni Antiqua Light Italic. To je sublimna, klasicistična črkovna vrsta in z njo bralca povabimo v blok teksta, jo uporabimo za citate, zgodbe, vljudnostne nagovore podnapise ... Uporabljamo minuskule (male črke) z inicijalkami, nikoli samo majuskule.“
Tip // Znaki in logotipi, Vizualne identitete