Oblikovanje kataogov, letnih poročil, vabil, načrtovanje sejemskih predstavitev ... za podjetje Anton Blaj
„Družinsko podjetje BLAJ že več kot pet desetletij sodeluje pri inženirskih prizadevanjih človeštva. Moč podjetja se preliva v moč naših obljub, ki jih držimo – pritrdilne elemente, ki trajajo. Družinska podjetja predstavljajo kar 83 % vseh podjetij v slovenskem gospodarstvu, ki zaposlujejo skoraj 70 % delovno aktivnega prebivalstva.
TRAJNOST — nova beseda za to, kar počnemo že ves čas. Blaj Fasteners skrbi za naravno okolje in spodbuja trajnostni razvoj izdelkov in storitev ter izvajanje dejavnosti v celotni verigi, in sicer z učinkovito rabo naravnih virov, učinkovito logistiko, optimizacijo embalaže, odpadkov in lokalne skupnosti.
Uporaba 100-odstotno recikliranega materiala, iz katerega so izdelani vijaki in zaveza, da dosežemo 55-odstotno znižanje izpustov toplogrednih plinov do leta 2030, sta prispevali k temu, da nam je EcoVadis podelil zlato medaljo za trajnost po lestvici trajnosti in podjetje Anton Blaj uvrstil med top 5 % podjetij v panogi.
— mag. Petra Blaj, direktorica
Z agencijo Mediade skrbno načrtujemo promocijo in predstavitve podjetja Anton Blaj d. o. o. Komunikacijsko orodje je skupna skrbna analiza vsebin, ki so s postopkom redukcije skrčena in prikazana na simbolično bistvo. Pri oblikovanju katalogov, voščil, postavitvi sejmov ... enotnost in prepoznavnost dosegamo z grafičnimi elementi in ustvarjenimi teksturami z barvno kodo, kjer prevladujeta modra (Blaj) in zelena (trajnost) barva. Med likovne rešitve vključujemo tudi izvirne, avtorske risbe s katerimi odpremo diskurz, ki je potreben za uspeh. Takšna je tudi organska risba vijaka in drevesa, ki obljublja trajnostni razvoj družbe in znamke Blaj.
— Marko Marinšek, oblikovalec
Tip // Vizualne identitete, Publikacije