Interaktivna predstavitev – MARO Wine
Združitev dveh velikih vinarskih znamk — Sinergija spoštovanja tradicije preteklih rodov, znanja, naravne predelave grozdja ter ohranjanja naravne harmonije okusa in arome na vzhodnem, sončnem delu Slovenije, v vinorodnem okolišu Štajerska Slovenija, natančneje v Ljutomersko-Ormoških goricah, ki slovijo po večtisočletni tradiciji vinarstva in idealnih razmerah za pridelavo vrhunskega vina.
Mursa in Ozmec sta znamki kleti MARO, ki v svojem izboru ponujata visokokakovostna in vrhunska vina ter vina posebnih kakovosti. Vina so izjemno aromatična, kar se pri posameznih vinih izraža v razkošju sadnih, cvetnih in rastlinskih vonjav.
V okusu so vina živahna zaradi osvežilne kisline, obogatena s primerno vsebnostjo alkohola, polna in ekstraktno bogata, harmonična in prijetno pitna.
Za naročnika smo izdelali koncept blagovne znamke, oblikovali celostno vizualno podobo, tiskovine, embalaže in interaktivne predstavitve.
„Grafizem, ki krepi zanamko MURSA, je postal simbol vizualne podobe in je ekstrahirana originalna poslikava mozaične ploščice proizvodnega programa Josipa Murse iz leta 1895. In kot kontrapunkt postavljen nasproti organski – abstrahirani podobi vinograda –, ki ilustrira znamko OZMEC. Na sintaktični ravni je vizualni element presenečenja tipografska igra v logotipih dveh znamk. Iz obeh spodnjih vrstic povežemo ime SAMEC, ki je današnje ime potomcev rodbine Mursa. Z oblikovanjem te vizualne podobe smo želeli ne samo rešiti problem, ampak ga tudi raziskati – se ne nanašali zgolj na že postavljene hipoteze drugih. Zato smo si ves čas postavljali svoje. Saj dobro oblikovanje predstavljata zagoto ravno hipoteza in eksperiment obenem. Vizualna enotnost in semantična raznolikost pomena podobe povezovalno dopolnjujeta obe znamki – MURSA in OZMEC – pod krovno znamko MARO Cellar.“ — Marko Marinšek, oblikovalec
Tip //Znaki in logotipi, Vizualne identitete, Embalaže, Interaktivno