Oblikovanje vizualne podobe prireditve ‚Kampirajmo skupaj‘.
„Kjer je kamp, je tudi taborni ogenj, kampiranje, druženje. Topel, sproščen in svoboden občutek povezanosti z naravo, ki smo ga v današnjem prenatrpanem urniku skoraj že čisto pozabili. Ali pa preprosto potisnili v podzavest, kjer čaka, da ga ponovno obudimo. Kjer je še deloma prisoten, je v imenu individualizma in stiske s časom rezerviran za lasten odmik od ponorelega sveta, manj pa v simbolnem smislu, da nas združuje in bogati. /.../ Postalo nam je jasno, da druženje ne sme biti namenjeno le nam, ampak da želimo skupaj z udeleženci zbirati sredstva za letovanje čim več otrok, ki so prikrajšani za to, kar smo mi vsi lahko doživeli že kot otroci /.../.“ — Tanja Budna Punce
Vizualno identiteto, katere osnovne stalnice so simbol, logotip in slogan, smo oblikovali z željo, da naj podoba vzbuja pozitivne asociacije, ki jih poznamo vsi. Miselno nas veže na nove poti, tudi tiste do svobode, napredka, novih odkritij, doživetij … Z avtorsko, neformalno risbo smo ustvarili prepoznavno skupino deskriptivnih simbolov, ki s sabo nosijo močan semiološki pomen. Tako poudarjamo poslanstvo dogodka, ki se je v nekaj letih poleg preživljanja prostega vikenda v naravi, razširilo tudi z dobrodelnostjo.Tip // Znaki in logotipi, Vizualne identitete