Oblikovanje vizualne identitete Merzelj – ‚inox solutions‘.
Podjetje MERZELJ GOJZNIKAR je družinsko podjetje s 40-letno tradicijo izdelovanja kovinskih predmetov Rezultati njihovega kvalitetnega dela so jim bili še posebej izkazani s podelitvijo zlatega znaka Slovenska kakovost.
S konsistentnim dizajniranjem, osnovne grafične podobe, kataloga, certifikatov, oblačil ..., jim pomagamo graditi vizualno prepoznavnost, ki bo vzbujala zaupanje in njihovo znamko dvignila iz vizualne anonimnosti.
Simbol je abstraktna podoba, združena iz geometrijskega elementa in črke M (rotirane za 180°), ki s svojim negativnim prostorom prikazuje ikonično kodirano sporočilo – streho z dimnikom. Osnovna forma simbola je označuje pokončni krožni valj (predstavlja INOX cev, ki je osnovni element proizvodnega programa podjetja Merzelj) in izhaja iz pravokotnika v najbolj skladnem razmerju – zlatem rezu – kjer je daljša stranica proti krajši v enakem razmerju kot njuna celota proti daljšemu delu. Poudarek vizualne podobe je na semantičnih pomenih in konsistentni sintaktični zgradbi – z odnosi med znaki v simbolu. Znak je asimetrično postavljen na formi z logotipm, izpisanim z geometrijsko racionalistično črkovno vrsto Gotham, kar nakazuje na sodobnost in dinamiko ter deluje urbano. Pod logotipm je lingvistično sporočilo, slogan, ki je v angleškem jeziku, a vsem razumljiv. Podoba je razlikovalna in hitro zapomnljiva zato deluje vizualno močno. Namerno pa je referenčnost podobe kodirana (cev, inox, streha, dimnik ...), saj lahko z razvojem blagovne znamke in proizvodnega programa v prihodnosti pričakujemo tudi razširitev proizvodnega programa, zato se s pomenom simbola ne opredeljujemo ozko ampak gledamo širše – izven okvirjev.
Tip // Vizualne identitete