Oblikovanje vizualne podobe in izvedba oglaševalske akcije ‚Brezpapirno računovodstvo‘.
Računovodsko podjetje, APO VIZIJA, d. o. o., je sad dolgoletnih izkušenj na področju vodenja poslovnih knjig in davčnega svetovanja. Danes jim zaupajo gospodarske družbe različnih dejavnosti, proračunski porabniki, samostojni podjetniki in zasebniki s področja celotne Slovenije ter izven. V letu 2015 so ustanovili še podjetje za revizijo in sodno izvedenstvo APO revizijo.
Z vizualno podobo izražamo poslanstvo in vizijo sodobnega podjetja APO VIZIJA in z njo pomagamo izpolnjevati obljube znamke APO VIZIJA, ki obljublja kvalitetno, sodobno (digitalno) storitev. Poleg prilagajanja novim tehnologijam in uvajanja sodobnih, brezpapirnih storitev je pomembna še tradicija, s katero se podjetje lahko pohvali. Z odprtostjo, prilagodljivostjo in dinamičnostjo podobe kažemo na mobilnost storitve in komuniciranje ter svojim uporabnikom zagotavljamo dostopnost in brezskrbno komuniciranje med stranko in podjetjem, za katere velja, da so v dinamičnem, aktivnem razmerju, kjer se vse težave hitro in uspešno rešujejo. Zato dinamična vizualna oblika gradi vizualno identiteto znamke, ki pomaga izrisovati realno identiteto. Modra barva simbolizira zaupanje, iskrenost, razum in lojalnost. Predstavlja zanesljivost in odgovornost ter asociira na logiko in modrost. Ponuja nam občutek novega, svežega. Modificirana črka A pa postaja grafizem, ki ga lahko uporabljamo kot znak, iz njega oblikujemo nove forme, teksture ... V krogu pa kaže tudi na smer, kamor želimo. Navzgor.
Tip // Vizualne identitete, Oglaševanje