Oblikovanje vizualne podobe APO revizija.
Računovodsko podjetje, APO VIZIJA, d. o. o., je sad dolgoletnih izkušenj na področju vodenja poslovnih knjig in davčnega svetovanja. Danes jim zaupajo gospodarske družbe različnih dejavnosti, proračunski porabniki, samostojni podjetniki in zasebniki s področja celotne Slovenije in izven. V letu 2015 so ustanovili še podjetje za revizijo in sodno izvedenstvo APO revizijo.
Znak – simbol in logotip
Simbol je abstraktna tipografska podoba. Predstavlja črki E in P, ki z redukcijo in dodajanjem pridobita nov konotativni pomen – izdelek podjetja (jeklene konstrukcije, nadstreški, ograje ...).
Oblikovali smo vizualno podobo podjetja tako, da smo ustvaril jasno, čisto in prepoznavno obliko. Katere glavni element je logotip APO REVIZIJA. Element presenečenja je razdeljena beseda RE VIZIJA, ki posebej poudarja dejavnost – posebne preglede, preglede za nazaj ... Prvemu delu logotipa APO smo dodali grafizem, črto oz. pomišljaj, ki združen s črko O predstavlja lupo – podroben pregled skozi lupo. In tako dobimo simbol lupe, ki ga pri komunikaciji (likovna oprema tiskovin, poslovnega prostora ...) uporabljamo sestavljenega v različne teksture in s tem ustvarjamo sodobne vzorce, kjer je prepoznavnost simbola zgolj še arbitrarna.
Tehnična, geometrijska postmodernistična in jasna črkovna vrsta (Gotham) ponazarja natančnost, red, doslednost, ki je poglavitna pri podrobnih pregledij, revizijah ... Modra barva, ki se pojavi na barvnem negativu v krogu, simbolizira zaupanje, iskrenost, razum in lojalnost. Predstavlja zanesljivost in odgovornost ter asociira na logiko in modrost. Ponuja nam občutek novega, svežega. Krog velja že iz renesanse za simbol makrokozmosa, pomeni pa tudi popolnost in celovitost. Je tudi simbol večno gibajočega duha. Aktivnosti. Z modro barvo, ki seva navznoter, daje vtis koncentričnega gibanja, ki vabi da se mu pridružiš. In ta krog postane oko, ki gleda in pregleda.
— Marko Marinšek
Tip // Znaki in logotipi, Vizualne identitete