Oblikovanje plaktov ob 100-letnici steklenice ‚contour‘ in 130-letnici pijače Coca-Cola.
„Oblika mora biti tako posebna, da jo je mogoče razločiti že na dotik, in tako edinstvena, da je prepoznavna, tudi ko razbita leži na tleh.” To je bilo izhodišče za oblikovanje Coca-Cola stekleničke, ki je morala biti tako posebna, da bi znamko zaščitila pred posnemovalci. Steklenička je bila oblikovana 16. novembra leta 1915 in je kreacija družbe Root Glass iz kraja Terre Haute v ameriški zvezni državi Indiana. Bila je prva neravna steklenica, ki jo je uporabila Coca-Cola. Z nezamenljivimi oblinami in značilno obliko je steklenička postala globalna ikona, ki je navdihnila stoletje nepozabnih trenutkov v filmih, oblikovanju in drugih umetnostih. Že trideset let pred rojstvom steklenice ‚contour‘, leta 1886 je lekarna v Atlanti začela prodajati Coca-Colo in napolnili so 9 kozarcev na dan.
Oblikovali smo predloga plakatov za obe obletnici in z jasno in racionalno infografiko prikazali, da v letu 2016 samo v Severni Koreju, na Kubi in v Mjanmaru niso prodajali najbolj priljubljene pijače na svetu ter prikazali razvoj oblike steklenice ‚contour‘, ki že sto let izredno uspešno skrbi za prepoznavnost Coca-Cole – že na dotik.
Tip // Oglaševanje, Ostalo