Ilustracije in oblikovanje grafičnih rešitev za opremo recepcije v Gorenju.
V Skupini Gorenje priznavajo vlogo dizajna kot orodje za inovacije, zato se pri njih dizajn management uveljavlja kot funkcija. Pripravili smo ilustracije, ki izražajo dizajnersko razmišljanje, dizajn raziskovanje in vitko prototipiranje. Pomembno je spoznanje, da so poleg analitičnih sposobnosti za reševanje problemov nujne tudi percepcijske sposobnosti dizajnerjev.
Najbolj popolno razmerje – zlati rez – ki je kanon v estetiki narave in umetnosti, se manifestira v pentagramu. Ta je imel že v antiki pomen popolnosti. Sestavljen je iz tako imenovanih ‚zlatih‘ trikotnikov – mi pa s tem poudarjamo popolnost in preprostost izdelkov. Kar je cilj podjetja. Pokažemo ga z razmerjem med rdečo in črno črto. V tem razmerju sta postavljena tudi slogan ‚Passion for design‘ in logotip ‚Gorenje Group‘.
Tip // Ilustracije, Ostalo