Ob lansiranju znamke ‚Desserto‘ smo oblikovali znak, zgibanko in plakat.
Že več kot sto let potuje mali krožnik v obliki košarice skozi čas. Uspelo mu je zaradi preproste oblike in krhkosti, ki napeljujeta lastnika, da z njim ravna spoštljivo, z občutkom in ljubeznijo. Njegovo potovanje se je začelo v prvih letih 20. stoletja v takratni tovarni bratov Schütz iz Liboj, ki je bila na območju Srednje Evrope ena izmed najpomembnejših proizvajalk moderne industrijske majolike. V podjetju Keramika Rus so v mavec prelili delček zgodovine navadnega belega posodja in mu s tem podaljšali življenje za veliko let. Tako je nastal Desserto – krožnik z zgodbo. Znamko smo oblikovali z brezserifno modernistično črkovno vrsto Futura, oblikovano po logiki Bauhausa, kjer vlada geometrija in čiste oblike, ki odražajo učinkovitost in pragmatičnosti. Ta se nadaljuje v akromatičnem krogu, ki povzroča koncentrično gibanje. Kot se tudi krožnik v svojem življenju nenehno vrti. Linijski simbol, profil krožnika pa v prenesenem pomenu vidimo tudi kot nasmeh.
Tip // Vizualne identitete, Publikacije