Oblikovanje rokovnika Gorenje Group za predstavitev na sejmu IFA 16 v Berlinu.
Rdeča nit Gorenjeve ponudbe za dom je poleg inovativnih funkcij ter vrhunskega oblikovanja tudi izjemna prilagodljivost aparatov, ki se ponašajo s preprosto, intuitivno logiko upravljanja. Gorenje je na vodilnem sejmu zabavne elektronike in aparatov za dom IFA v Berlinu premierno predstavilo posebno kolekcijo hladilnikov Gorenje Retro, posebno pozornost pa so namenili tudi predstavitvi nove kolekcije kuhinjskih aparatov, ki jo je oblikoval Philippe Starck – eden najbolj edinstvenih ustvarjalcev, priznan po vsem svetu. Aparate odlikujejo najnovejše tehnologije in prvovrstna energijska učinkovitost. Ključ do elegance te celovite kolekcije povsem skladno oblikovanih aparatov je v ‚diskretnosti visoke kakovosti in čistih linijah‘. Minimalistični dizajn z vrhunskim odsevnim steklom in nerjavečim jeklom se bo stopil z okolico in dobesedno postal odsev vašega življenjskega sloga in osebnosti. Dizajnersko razmišljanje, ki pospešuje inovacije in ga v Gorenju že nekaj let poskušajo vključiti kot pomoč dizajn managementu za produciranje občutkov pomembnih informacij v procesu definiranja odočitev v projektu in kot spodbuja inovativne prakse pa smo pri oblikovanju rokovnika prikazali s sodobnimi asimetričnimi postavitvami, čisto manifestacijo zlatega reza (med rdečim in črnim) in svete geometrije že na ovitku. Likovna forma notranjosti rokovnika je v dinamičnem ravnovesju in omogoča hiter sprehod med osnovnimi informacijami in inovacijami podjetja. Ker je rokovnik namenjen predvsem novinarjem, smo na USB ključek dodali informacije in jim s tem olajšali delo.
Tip // Publikacije